Kontaktiniai lęšiai

Kontaktiniai lęšiai internetu - lengvai ir greitai!
Ieškoti Svetainėje
Telefonas: _+371 278 55215
Lāčplēša iela 14, 3.stāvs, 305.kabinets, Riga

Šiuo metu Jūs esate:

Partners


 

Kontaktinialesiai24.lt sąlygos ir taisyklės

SIA E Vision Latvija (toliau Paslaugų teikėjas), ir pirkėjas, kuris atlieka užsakymus kontaktiniailesiai24.lt svetainėje ir identifikuoja save pateikdamas asmeninius duomenis (toliau Paslaugų gavėjas) sudaro kontaktiniailesiai24.lt naudotojo sutartį (toliau Vartotojo sutartis).

1. E-parduotuvė

1.1. Kontaktiniailesiai24.lt yra internetinė parduotuvė įkurta Paslaugų teikėjo, tarpininkaujanti produktų pardavime Paslaugų gavėjui.

1.2. Kontaktiniailesiai24.lt valdoma SIA E Vision Latvija adresas: Rīga, Praulienas iela 2-19, Latvija LV-1021

2. Bendrosios nuostatos

2.1. Paslaugų teikėjas, bet kuriuo metu turi teisę daryti paslaugų teikimo pakeitimus kontaktiniailesiai24.lt svetainėje.
2.2. Paslaugų teikėjas turi teisę daryti pakeitimus Vartotojo sutartyje, prieš tai neįspėjęs Paslaugų gavėjo.
2.3. Produktai siūlomi kontaktiniailesiai24.lt svetainėje yra parduodami tiek fiziniams tiek juridiniams asmenims.
2.4. Paslaugų gavėjo užsiregistravimas kontaktiniailesiai24.lt svetainėje reiškia Paslaugų gavėjo patvirtinimą, kad jis išsamiai susipažino su Vartotojo sutarties sąlygomis, su jomis sutinka bei įsipareigoja jų laikytis.
2.5. Paslaugų gavėjas patvirtina, kad registracijos kontaktiniailesiai24.lt svetainėje metu pateikė teisingus duomenis apie save ir kad vėliau, savo sąskaitoje keisdamas ar pildydamas duomenis apie save, pateiks tik teisingus duomenis. Bet kokie nuostoliai, atsiradę dėl klaidingų duomenų pateikimo, tenka Paslaugų gavėjui.

 

3. Produktai ir pirkimas
3.1. Jei reikiamo produkto nėra ir užsakymas negali būti įvykdytas, kontaktiniailesiai24.lt darbuotojas susisieks su Paslaugų gavėju, pasiūlydamas naują pristatymo laiką arba pakeisdamas produktą analogišku už tą pačią sumą arba gražins Paslaugų gavėjui pinigus. Pinigai gražinami ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų.
3.2. Kontaktiniailesiai24.lt rodomi produktų paveikslėliai yra iliustracinio pobūdžio, todėl realybėje gali skirtis. Produktų aprašymai kontaktiniailesiai24.lt svetainėje nėra pilni ir gali pasitaikyti netikslumų.
3.3. Paslaugų gavėjas savarankiškai išsirenka reikiamą produktą ir įsipareigoja pateikti reikiamus tikslius duomenis (vardą, pavardę, kontaktinį telefoną, elektroninio pašto adresą, prekių pristatymo adresą, pašto kodą) prekių užsakymui ir apmokėjimui pasirinktu būdu.
3.4. Paslaugų vartotojas pareiškia ir patvirtina, kad sutinka mokėti pasirinkto/ų produkto/ų kainą prieš pateikdamas užsakymą Paslaugų teikėjui. Jei Paslaugų gavėjas pasirenka apmokėjimą per internetinę bankininkystę, už produktus yra apmokama užsakymo metu. Jei Paslaugų gavėjo pasirinktas būdas yra apmokėti sąskaitą, Paslaugų gavėjas įsipareigoja apmokėti sąskaitą per 3 (tris) kalendorines dienas, skaičiuojant nuo užsakymo pradžios. Užsakymas pradedamas vykdyti, kai Paslaugų teikėjo sąskaitoje atsiranda pervesti pinigai.
3.5. Paslaugų gavėjas įsipareigoja pateikti teisingus duomenis užsakymo metu. Paslaugų teikėjas neprisiima atsakomybės už nesėkmingą užsakymo pristatymą, susijusių su Paslaugų gavėjo neteisingai pateiktais duomenimis.
3.6. Pardavimas įvyksta, jei Paslaugų gavėjas pateikė produktų užsakymą kontaktiniailesiai24.lt svetainėje, tinkamai suvedė duomenis ir atliko apmokėjimą.

4. Kainos

4.1. Visos kainos nurodytos kontaktiniailesiai24.lt svetainėje yra Eurais, su PVM.
4.2. Paslaugų teikėjas bet kuriuo metu turi teisę keisti kontaktiniailesiai24.lt nurodytas kainas. Jei Paslaugų teikėjas pakeitė kainas kontaktiniailesiai24.lt svetainėje po to kai Paslaugų gavėjas užsakė ir apmokėjo prekes, Paslaugų teikėjas įsipareigoja pristatyti prekes Paslaugų gavėjui už užsakyme nurodytą kainą. Paslaugų gavėjas neturi teisės reikalauti kompensacijos.

 

5. Pristatymo laikas ir sąlygos

5.1. Atsižvelgiant į pristatymo pobūdį ir produkto svorį galimi 2 pristatymo būdai.
5.1.1. Prekės Paslaugų gavėjui (užsakymo metu nurodytu pristatymo adresu) Lietuvos Respublikos mastu išsiunčiamos per Omniva paštomatą Paslaugų gavėjo nurodytu adresu.
5.1.2. Prekės Paslaugų gavėjui išsiunčiamos per mūsų partnerį kurjerių tarnybą.

5.2. Paslaugų gavėjas (pasirinkęs 5.1.2. pristatymo variantą) prekes gaus tik pateikęs asmens dokumentą.

6. Sutarties nutraukimas prieš pradedant Paslaugų teikėjui įsipareigojimų vykdymą.

6.1. Jei Paslaugų gavėjas pageidauja atšaukti užsakymą (nutraukti sutartį), kai užsakymas buvo pateiktas, bet prieš pradedant Paslaugų teikėjui vykdyti užsakymą, Paslaugų gavėjas privalo informuoti Paslaugų teikėją raštiškai. Raštiškas pranešimas turi būti išsiųstas elektroniniu pašto adresu – info@kontaktiniailesiai24.lt. Elektroniniame laiške nurodykite datą, užsakymą, atšaukiamo užsakymo numerį, Paslaugų gavėjo kontaktinius duomenis (vardą, pavardę, kontaktinį telefono numerį).
6.2. Jei raštiškas pranešimas pasieks paslaugų tiekėją po Paslaugų teikėjo įsipareigojimų įvykdymo, užsakymo atšaukimas bus vykdomas pagal 7 punktą Prekių gražinimas.
6.3. Paslaugų teikėjas gražina užsakymo metu sumokėtą sumą per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų, skaičiuojant nuo raštiško pareiškimo gavimo.

6.4. Pinigai bus gražinti į tą pačią Paslaugų gavėjo sąskaitą, iš kurios buvo atliktas užsakymo apmokėjimas Paslaugų teikėjui.

7. Prekių gražinimas

 

7.1. Standartinių kontaktinių lęšių gražinimas

7.1.1. 30 (trisdešimt) dienų – tai laikotarpis, per kurį galima gražinti kontaktinius lęšius pirktus kontaktiniailesiai24.lt svetainėje, nepažeidus pakuotės.
7.1.2. Paslaugų gavėjas norėdamas gražinti standartinius kontaktinius lęšius, pirma turi susisiekti su Paslaugų teikėju elektroniniu paštu. Paslaugų teikėjas suteiks gražinimo numerį Paslaugų gavėjui, be šio numerio kontaktiniailesiai24.lt nepatvirtins kontaktinių lęšių gražinimo Paslaugų teikėjui.
7.1.3. Gražinami kontaktiniai lęšiai turi būti: neatidaryti (neatidaryta dėžutė, lęšių konteineriukas ir /arba pakuotė); turi būti originalioje pakuotėje ir būti tinkamas pardavimui; gražinti per 30 kalendorinių dienų nuo produktų pristatymo; turėti gražinimo numerį; turėti sąskaitos arba užsakymo kopiją ir rekomenduojama nurodyti priežastį/is kodėl gražinama.
7.1.4. Gražinant produktus visas išlaidas padengia Paslaugų gavėjas.

7.1.5. Gražinimo atveju Paslaugų teikėjas įsipareigoja pervesti sumokėtą sumą Paslaugų gavėjui per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų, skaičiuojant nuo gražinimo dienos.

7.2. Pažeisti kontaktiniai lęšiai

7.2.1. Jei Paslaugų gavėjas pradėjęs nešioti lęšius pastebi, kad kontaktiniai lęšiai yra pažeisti, įsipareigoja apie tai informuoti Paslaugų teikėją ir gražina abu lęšius originalioje pakuotėje nurodydamas vardą, gražinimo numerį ir priežastį dėl kurios gražina.
7.2.2. Paslaugų teikėjas išsiunčia lęšius atgal į gamyklą ekspertizės atlikimui ir jei nustatomi defektai, Paslaugų gavėjas turi teisę vietoj pažeistų lęšių gauti analogiškus naujus tų pačių parametrų lęšius nemokamai, todėl Paslaugų teikėjas turi pakeisti pažeistus lęšius naujais. Paslaugų teikėjas neprisiima atsakomybės ir neįsipareigoja gražinti pinigus sumokėtus įsigyjant prekę, tik pakeisti produktą kitu už lygiavertę sumą.
7.2.3. Jei ekspertizės metu nustatoma, kad lęšiai neturi defekto, o naudojimo ir priežiūros taisyklės buvo pažeistos, Paslaugų teikėjas neįsipareigoja pakeisti lęšių ir Paslaugų gavėjas turi apmokėti ekspertizės išlaidas ir sumokėti už lęšius.

7.2.4. Paslaugų gavėjas padengia visas su lęšių gražinimu susijusias išlaidas. Kai ekspertizė įrodo produkto defektą, Paslaugų teikėjas kompensuoja gražinimo išlaidas pateikus išlaidų dokumentą.

7.3. Kitų produktų gražinimas

7.3.1. Dėl higienos normų kontaktinių lęšių dėkliukai, pincetų ir valymo priemonių gražinti negalima.

8. Asmeniniai duomenys ir jų panaudojimas

8.1. Paslaugų gavėjas pateikdamas duomenis sutinka, kad Paslaugų teikėjas naudos asmeninius duomenis.
8.2. Asmeniniai duomenys suvesti Paslaugų gavėjo užsakymo metu yra įtraukiami į klientų registrą ir naudojami pardavimų paslaugoms atlikti bei siųsti prekių pasiūlymus Paslaugų gavėjui.
8.3. Ryšių su klientais sukūrimas užsisakant iš kontaktiniailesiai24.lt laikomi asmeniniais duomenimis. 8.4. Registruoti asmeniniai duomenys yra: vardas, pavardė, kontaktinis telefonas, elektroninio pašto adresas, adresas: miestas, gatvė, namo numeris, buto numeris, pašto kodas.
8.5. Asmeniniai duomenys yra tvarkomi SIA E Vision Latvija pagal LR galiojančius įstatymus
8.6. Asmeniniai duomenys apsaugoti visomis būtinomis saugumo priemonėmis, atskleistų duomenų apsaugos užtikrinimui.
8.7. Paslaugų teikėjas įsipareigoja neteikti registruotų asmeninių duomenų trečioms šalims, išskyrus prekių Paslaugų gavėjui pristatymui reikalingus asmeninius duomenis siuntų pristatymo įmonėms.
8.8. jei internetinę kontaktiniailesiai24.lt parduotuvę įsigys trečiosios šalys (duomenų bazė su Paslaugų gavėjų asmeniniais duomenimis bus dalis įsigyto turto)
8.8. Paslaugų teikėjas įsipareigoja perduodi asmeninius duomenis apie Paslaugų gavėją jei tai numato LR įstatymai.
8.9. Paslaugų gavėjas turi teisę pasitikrinti asmeninius duomenis, juos keisti ar pašalinti.

8.11. Paslaugų gavėjas sutinka gauti užsakymą patvirtinantį elektroninį laišką iš Paslaugų teikėjo.

9. Atsakomybė

9.1. Paslaugų gavėjas įsipareigoja naudotis kontaktiniailesiai24.lt svetaine laikantis LR įstatymų reikalavimų.
9.2. Paslaugų gavėjas atsakingas už visas išlaidas susijusias su reikalingos įrangos, programinės įrangos ir duomenų komunikavimo sistemomis siekiant užtikrinti prisijungimą prie kontaktiniailesiai24.lt svetainės.

9.3. Paslaugų gavėjas sutinka su Vartotojo sutartimi ir yra visiškai atsakingas už netinkamą elgesį kontaktiniailesiai24.lt, Paslaugų teikėjo nuostolius, kitų kontaktiniailesiai24.lt vartotojų nuostolius ir už nuostolius padarytus trečioms šalims.

10. Garantija

10.1. Paslaugų teikėjas atsakingas už gaminio neatitikimą, pasireiškiantį naudojimo metu nurodytą gamintojo.
10.2. Paslaugų teikėjas turi informuoti Paslaugų gavėją apie neatitikimus, bet ne vėliau kaip septynių (7) kalendorinių dienų laikotarpiu nuo lęšių nešiojimo pradžios.
10.3. Paslaugų gavėjas turi teisę reikalauti nemokamo produkto pakeitimo ar sutvarkymo jei produktas yra pažeistas.
10.4. Garantija apima visus defektus, išskyrus atsiradusius dėl Paslaugų gavėjo kaltės.
10.5. Jei nustatomas defektas Paslaugų gavėjas informuoja apie tai Paslaugų teikėją ir pristato kontaktinius lęšius, originalią pakuotę ir užsakymo numerį.
10.6. Paslaugų teikėjas nėra atsakingas už produkto defektus jei:
10.6.1. Paslaugų gavėjas nesilaikė produkto naudojimo ir priežiūros taisyklių;
10.6.2. Skundas atsiųstas vėliau nei po septynių (7) kalendorinių dienų nuo nešiojimo pradžios;
10.6.3. Produktą buvo bandoma pataisyti savarankiškai;
10.6.4. Užsakymo numeris, originali kontaktinių lęšių pakuotė ar kontaktiniai lęšiai nepridėti prie skundo.
10.7. Pardavimų garantiją suteikia SIA E Vision Latvija

10.8. Be aukščiau išvardintų taisyklių Paslaugų gavėjas turi visas teises atitinkančias Lietuvos Respublikoje galiojančių įstatymų.

11. Vartotojo sutartis

11.1. Paslaugų gavėjui privaloma susipažinti su Vartotojo sutartimi.
11.2. Paslaugų gavėjas patvirtina jog yra sulaukęs 18 metų ir teisiškai veiksnus.
11.3. Atlikdamas užsakymą ir pažymėdamas „Aš sutinku“ su kontaktiniailesiai24.lt vartotojo taisyklėmis, Paslaugų gavėjas patvirtina, kad susipažino su taisyklėmis, jas suprato ir sutinka.
11.4. Paslaugų gavėjas patvirtina darydamas užsakymą, kad:
11.4.1. Optometristas ar akių daktaras skyrė kontaktinius lęšius ir paslaugų gavėjas juos nešiojo ankščiau;
11.4.2. Žino reikiamų kontaktinių lęšių parametrus;
11.4.3. Žino, kaip naudoti ir prižiūrėti kontaktinius lęšius;
11.4.4. Žino apie grėsmes, kylančias dėl netinkamo lęšių nešiojimo, netinkamos priežiūros ar klaidingo gydymo;

11.4.5. Nėra jokių kontaktinių lęšių nešiojimo kontraindikacijų.

12. Baigiamosios nuostatos

12.1. Tuo atveju, jei vienas iš Vartotojo sutarties nuostatų prieštarauja LR įstatymui ar teisės aktui, tai nekeičia likusių Vartotojo sutarties nuostatų ir Paslaugų teikėjas pakeičia netinkamą nuostatą teisėta.
12.2. Skyrių pavadinimai Vartotojo sutartyje skiriamojo pobūdžio nuorodos, kad būtų lengviau skaityti Vartotojo sutarties tekstą. Antraštės neturi jokios teisinės prasmės.
12.3. Kilę nesutarimai dėl šių taisyklių vykdymo yra sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami teisme, Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.